Известие

Collapse
No announcement yet.

Скоростна кутия M32 в Alfa 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
    Абсолютно.
    Което изобщо не означава, че положението не е същото.
    Може би е една идея по- добре.
    В цеха където сервизираха моята казаха, че влизат и F40 но по- рядко.
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

    Comment


    • #17
      Ще ти го обясня така.
      За М32 има жестоко търсене.
      За F40 не се обажда никой.
      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от sasho_n2 Покажи съобщение
        Благодаря за полезната тема изчерпателната информация за боклучивата ни кутия .
        Аз сменях маховик + съединител преди около 50 хил. км, тогава сменях и маслото на скоростите. Д момента не съм имал сериозни оплаквания, имаше едно леко почукване преди да сменя маховика, но дали беше от него или от кутията незнам. Наскоро, обаче отново се появи чукане на свободна скорост при студен двигател, което явно е от кутията - съмнявам се маховика да е заминал за 50 хил. Ще се опитам следващия месец сменя маслото, ще сложа отново Fuchs Titan Sintofluid 75W-80, ще сложа и добавка Xado.
        Въпроса е ако това не помогне, от къде да си купя ремонтен комплект за кутията ( евентуално с опцията за нов капак, както е описано по-горе в темата)? Гледах в Autodoc се предлага комплект лагери само на INA - някой взимал ли е от там?
        Ако няма да ъпгрейдваш кутията си вземи комплекта с лагери TIMKEN. Всичките са с метален сепаратор. При SNR и другите производители сепаратора на задните лагери е пластмасов.

        По темата за пробега- да, но много коли са влизали и по рекламация (по тормозените) .
        Най-евтиния ремонт е трите задни лагера които излизат между 50 и 100 лв (според марката). Реално ако се сменят на време другите не дават някакви симптоми на износване. Не казвам, че е невъзможно

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
          Ще ти го обясня така.
          За М32 има жестоко търсене.
          За F40 не се обажда никой.
          Който ми прави кутията сподели това.
          Нямам си на представа .. може при него да се обаждат
          Last edited by flipz; d.m.y г., 22:15.
          Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

          Comment


          • #20
            Колеги, някой има ли идея, в Русе кой може да свърши тази работа с кутията, че за напролет съм я планирал, на 5 и 6 виеше като карпатски вълк, долях Фухс и някаква добавка, поутихна, но е неизбежен ремонта

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от sasho_n2 Покажи съобщение
              Благодаря за полезната тема изчерпателната информация за боклучивата ни кутия .
              Аз сменях маховик + съединител преди около 50 хил. км, тогава сменях и маслото на скоростите. Д момента не съм имал сериозни оплаквания, имаше едно леко почукване преди да сменя маховика, но дали беше от него или от кутията незнам. Наскоро, обаче отново се появи чукане на свободна скорост при студен двигател, което явно е от кутията - съмнявам се маховика да е заминал за 50 хил. Ще се опитам следващия месец сменя маслото, ще сложа отново Fuchs Titan Sintofluid 75W-80, ще сложа и добавка Xado.
              Въпроса е ако това не помогне, от къде да си купя ремонтен комплект за кутията ( евентуално с опцията за нов капак, както е описано по-горе в темата)? Гледах в Autodoc се предлага комплект лагери само на INA - някой взимал ли е от там?
              И преди съм ти казвал - обади ми се ако решиш да правиш кутия. Даже изобщо недей да сменяш масло, а първо да видим кутията. Маслото после е лесно ..
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Travel_Mate Покажи съобщение
                Колеги, някой има ли идея, в Русе кой може да свърши тази работа с кутията, че за напролет съм я планирал, на 5 и 6 виеше като карпатски вълк, долях Фухс и някаква добавка, поутихна, но е неизбежен ремонта
                Кутията е елементарна, всеки грамотен механик с преса и скоба за лагери може да ги смени, но хубавото е, че при тези които ремонтират кутии масово дават 6 месеца гаранция (абе малко ми се виждат малко, но поне я има)

                Comment


                • #23
                  Вчера видях обява за кола с кутия F40, на която не влизат трета и четвърта.
                  Пробегът беше точно 390 000км,мисля,достатъчно е изкарала.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • #24
                    Поздравления за хубавата тема!

                    Понеже се оглеждам за Жулиета, а от кратко прочетеното в нета се оказва, че е с кутия "С635", някой да сподели там как са нещата и има ли нещо за което да се притеснявам?
                    Оглеждам се за вариантите с 1.4 120кс и 1.4МА 170кс. - ако има значение.
                    Now: 156 2.5 V6 24V
                    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                    Comment


                    • #25
                      https://www.ebay.co.uk/itm/55192042-...wAAOSw-tdcTlMk

                      Ако някой има нужда от тая камбана, да си я поръча. Ако модератор сметне, че постът ми е неуместен, да го ликвидира.
                      Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                      Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                      Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                      Comment


                      • #26
                        Здравейте, този кит ще стане ли на алфа 159 SW 1.9 jtdm 16v 150 коня

                        https://www.ebay.co.uk/itm/M32-Gearb...3960%7Ciid%3A1
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от CHIKI Покажи съобщение
                          Здравейте, този кит ще стане ли на алфа 159 SW 1.9 jtdm 16v 150 коня

                          https://www.ebay.co.uk/itm/M32-Gearb...3960%7Ciid%3A1

                          Да, но след всеки ден ми се струва все по-скъп

                          Comment


                          • #28
                            Взимайте си автоматици бе, пичове.
                            Поне като се наложи да вадите пачките за ремонт, да знаете че сте получили нещо в замяна, като комфорт например.

                            А не да дадеш 2000++лв за лагери, съединител, маховик и труд и накрая пак да ръчкаш вътре като багерист.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                              Взимайте си автоматици бе, пичове.
                              Поне като се наложи да вадите пачките за ремонт, да знаете че сте получили нещо в замяна, като комфорт например.

                              А не да дадеш 2000++лв за лагери, съединител, маховик и труд и накрая пак да ръчкаш вътре като багерист.
                              Много точно казано
                              AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                              AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                                Взимайте си автоматици бе, пичове.
                                Поне като се наложи да вадите пачките за ремонт, да знаете че сте получили нещо в замяна, като комфорт например.

                                А не да дадеш 2000++лв за лагери, съединител, маховик и труд и накрая пак да ръчкаш вътре като багерист.
                                Принципно не го разбирам това мислене, но в конкретния случай си прав.


                                Comment

                                Working...
                                X